بودجه رنت ماشین آلامو در رسانه های اجتماعی
نوشته شده توسط : سفرآلامو

بودجه رنت ماشین آلامو در رسانه های اجتماعی

 

نامزدی آزمایشگاه، شرکت فن آوری و داده ها، یک لیست از ایالات متحده شرکت های اجاره ماشین بالا بر اساس عملکرد رسانه های اجتماعی خود را در فیس بوک و توییتر و همچنین کلمه از مکالمات دهان منتشر کرده است.

داده متشکل از EVALUE رسانه های اجتماعی ابزار اندازه گیری نامزدی آزمایشگاه و TalkTrack، یک منبع اندازه گیری دهان به دهان (WOM) مکالمات را از کلر پری گروه، یک شرکت آزمایشگاه نامزدی.

با توجه به داده EVALUE، بالای 10 شرکت های اجاره خودرو در فیس بوک هستند: آلامو اجاره ماشین، اجاره صرفه جو خودرو، اینترپرایس، هرتز شرکت، دلار اجاره ماشین، EZ اجاره A-CAR، چیز کرایه ماشین، فاکس اجاره ماشین، بودجه اجاره اتومبیل و اجاره خودرو ملی.

10 شرکت های کرایه ماشین توییتر شامل: بودجه اجاره اتومبیل، چیز اجاره اتومبیل، صرفه جو  دلار اجاره ماشین، هرتز شرکت، اجاره PAYLESS CAR، اینترپرایس، car2go در، فاکس اجاره ماشین، و Silvercar .

“با شرکت های کرایه خودرو به شدت متکی به مصرف کننده تحقیقات آنلاین و بررسی، استراتژی های پاسخ برای موفقیت آنلاین خود را حیاتی هستند، گفت:” برایان سگال، مدیر عامل شرکت آزمایشگاه نامزدی. “کانال های رسانه های اجتماعی به عنوان منبع به به برای مشتریان به صدای نظرات و نگرانی های خود را، بنابراین چگونه این علامت های تجاری به این سوالات پاسخ می تواند یک عامل کلیدی در رانندگی درآمد. “

 

رنت ماشین

 

در فیس بوک، آلامو کرایه یک خودرو را برای اولین بار با بالاترین نمره کلی EVALUE با توجه به داده قرار می گیرد و گل بالاترین نامزدی از گروه،. راهنمایی پست آلامو ترکیب تعطیلات از راهنماهای تور حرفه ای و راهنمایی در مورد آنچه به بسته بندی، و همچنین فیلم ها از مشتریان که از شرکت اجاره کرده اند، که تولید تعامل فن بسیار عالی است. هرتز شرکت، اگر چه قرار دادن کلی چهارم، افتخار بالاترین نمره ضربه، در حالی که تجربه بزرگترین رشد فن بیش از مدت زمان اندازه گیری شد.

در توییتر، اجاره اتومبیل بودجه اول با بالاترین نمره کلی EVALUE و نامزدی قرار می گیرد.  آویس دوم با بالاترین تعداد اشاره به ازای هر 1000 طرفداران قرار گرفت، با توجه به داده ها.

برای کلمه آنلاین از دهان (WOM) مکالمات، شرکت های اجاره خودرو بالا شامل اینترپرایس رنت ماشن، هرتز شرکت، اجاره بودجه اتومبیل، اجاره اتومبیل آویس، آلامو اجاره ماشین، و اجاره صرفه جو خودرو. شرکت با توجه به کلر پری گروه به دست آورده 41 درصد از داده ها TalkShare.

علاوه بر این، این شرکت پیدا شده است 32٪ از مکالمات آنلاین اجاره اتومبیل شامل یک نوع رسانه بازاریابی مرجع / دیجیتال مانند اشاره به کانال های رسانه های اجتماعی و وب سایت های تجاری.

“همانطور که ما در حال دیدن با شرکت های اجاره خودرو، مکالمات آنلاین می توانید مکالمات آنلاین و بالعکس رانندگی، گفت:” سگال. “این یافته ها در تحقیقات ما نشان می دهد که شرکت باید در هر دو رسانه تمرکز، آنلاین و آفلاین، برای ادامه ساخت مکالمه در اطراف نام تجاری خود را. با ایجاد یک تجربه مشتری مثبت را از طریق عوامل مانند استراتژی پاسخ عالی، مارک های اطمینان از رشد مکالمه در نهایت تقویت فروش و رزرو





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: